Do prawidłowego funkcjonowania strony wymagany jest Macromedia FlashPlayer

Zainstaluj Flash Player
FAQ
Najczęściej zadawane pytania dotyczące Bus Karty.

01.  Jeżeli zgubię Bus Kartę lub zostanie ona zniszczona, czy kolejną otrzymam bezpłatnie ?

02.  Jak należy przechowywać Bus Kartę ?

03.  Jak mogę uzyskać Bus Kartę ?

04.  Jak długo czeka się na wyrobienie Bus Karty ?

05.  Do czego potrzebny jest wydrukowany bilet, skoro mam Bus Kartę ? Czy mogę go wyrzucić ?

06.  Czy wydanie Bus Karty jest odpłatne?

07.  Czy w przypadku zagubienia Bus Karty, mogę korzystać z przejazdów na podstawie paragonu fiskalnego-biletu drukowanego?

08.  Czy posiadanie Bus Karty limituje ilość przejazdów?

09.  Czy oprócz Bus Karty i paragonu, muszę mieć przy sobie inne dokumenty ?

10.  Czy można kupić bilet okresowy ulgowy lub ulgowy na pół miesiąca ?

11.  Czy można kupić bilet miesięczny u kierowcy w autobusie?

12.  Czy możliwy jest zakup biletu okresowego lub na pół miesiąca ?

13.  Czy mogę zakupić bilet miesięczny lub okresowy nie posiadając wyrobionej Bus Karty ?

14.  Czy mogę wcześniej wyrobić sobie Bus Kartę, pomimo, że z przewozów będę korzystał po wakacjach ?

15.  Czy mogę uzyskać Bus Kartę w chwili zakupu biletu miesięcznego lub okresowego ?

16.  Czy mogę odstąpić swoją Bus Kartę innej osobie, jeżeli sam nie korzystam z przejazdu?

17.  Czy mogę kupić bilet miesięczny, jeżeli zapomniałem swojej Bus Karty i nie mam jej przy sobie w momencie zakupu takiego biletu?

18.  Czy mogę bez Bus Karty kupić bilet okresowy ważny przez tydzień?

19.  Czy mogę anulować-zwrócić zakupiony bilet , nie posiadając Bus Karty i paragonu fiskalnego ?

20.  Czy mając Bus Kartę, muszę koniecznie rejestrować swój przejazd po wejściu do autobusu ?

21.  Czy konieczne jest posiadanie paragonu fiskalnego-wydrukowanego biletu, w chwili wsiadania do autobusu ?

22.  Czy co miesiąc będzie konieczne wyrobienie Bus Karty?

23.  Czy Bus Karta, z biletem miesięcznym lub okresowym, limituje przejazdy w ciągu jednego dnia ?

24.  Co zrobić, gdy podczas rejestracji przejazdu Bus Kartą, czytnik bileterki wyświetla negatywny komunikat ?

25.  Co zrobić w sytuacji, gdy bileterka podczas odczytu wyświetla komunikat "REJESTRACJA JUŻ WYKONANA"?

26.  Co zrobić w sytuacji, gdy bileterka podczas odczytu wyświetla komunikat "NIEWŁAŚCIWY OKRES WAŻNOŚCI"?

27.  Co zrobić w sytuacji, gdy bileterka podczas odczytu wyświetla komunikat "NIEWŁAŚCIWA RELACJA"?

28.  Co zrobić w sytuacji, gdy bileterka podczas odczytu wyświetla komunikat "BŁĄD ODCZYTU EM-KARTY"?

29.  Co zrobić w sytuacji, gdy bileterka podczas odczytu wyświetla komunikat "BŁĄD DANYCH EM-KARTY"?

30.  Co zrobić w sytuacji, gdy bileterka podczas odczytu wyświetla komunikat " EM-KARTA ZASTRZEŻONA"?

31.  Co mam zrobić, gdy utracę Bus Kartę?


 
 

Ostatnia aktualizacja: 29.08.2017 - 10:26
© 2010 Copyright PKS Sp. z o.o. w Pile. All rights reserved.     |Polityka prywatności
Projekt i realizacja KAMPEKI